torsdag 30. september 2010

"Skittles-kort"

Her kommer del to av kortene til Rigmors bursdag.
Hun liker Skittles (nonstop lignende snop), og jeg kjøpte et rør med slike da jeg var på tur til Danmark for ikke så lenge siden, og tenkte det var en liten fin ting.
da jeg kom hjem derimot, så tenkte jeg ar det kunne bli et artig, og annerledes kort.


Jeg tok først en masse lim på røret og tapetserte det med mønsterpapir. Akkurat der skjøten på papiret kom, festet jeg en en blonderad for å skjule det.
Deretter festet jeg på pærler som satt fast på sølvtråd.
Jeg laget også et stempeltrykk fra Magnolia, på en dies fra Spellbinders, som jeg liker veldig godt og la farge på dette før jeg festet det på et mønsterark som også var trykket ut i Spellbinders.

Jeg svertet kantene med pensel som jeg dyppet i en stempelpute, og jeg trykket ut en liten brun papirbit hvor jeg skrev på 34 for alderen på bursdagsbarnet.

Deretter festet jeg på blomster i metall og satte på en liten perle på denne.

(Beklager at ikke alle bildene er like gode...det lille kameraet mitt er ikke det beste lengre...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar