mandag 9. november 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av Elin om å følge en plan for et bilde

Det hele går ut på å:

1. Gå inn på mappen Mine Bilder
2. Velg den 4. eller 7. mappen
3. Finn frem det 4. eller 7. bildet
4. Sett inn bildet i et innlegg, skriv litt om det
5. Utfordre 5 nye, legg ut link til dem du utfordrer, og gi beskjed om utfordringen til dem.

Dette er bildet jeg kom til da. Det er tatt av Per Arne Kvamsø under vielsen min august 2007. Jeg sang til mannen min som ikke visste noe.
Jeg sang Shania Twain sin låt "From this moment on"
Jeg har egentlig ikke noen å utfordre...

6 kommentarer:

  1. For en vakker brud!! Kjempekoselig at du sang for han da :)

    SvarSlett
  2. Sier meg enig med Mona: nydelig brud!

    SvarSlett
  3. Sier meg enig jeg også! Utrolig fint bilde, og fin brud!

    SvarSlett
  4. Du var kjempevakker!!!
    Så koselig at du overrasket han med en sang. Den sangen er jo bare så fin!

    SvarSlett
  5. Vakker brud ja. Kjempefint bilde.

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig bilde!
    Alle bildene du har fra bryllupet er veldig fine. Dere hadde en veldig dyktig fotograf!

    Tøff du er som sang for mannen din!

    SvarSlett