lørdag 23. januar 2010

7 ting om meg selv

Jeg har fått en utfordring av Gøril, hvor jeg skal fortelle 7 ting om meg selv

1. Jeg elsker musikk. Har sunget siden jeg var 5 (med undervisning i 7 år), spilt i korps i 9 år og spiller piano. Mannen min var teknikeren min i en del år...

2. Jeg liker å ha det ryddig rundt meg (men er ikke alltid like flink)

3. Jeg liker å holde på med kreative ting (kort, scrapping, brodering)

4. Jeg blir veldig fort selskapssyk, så om jeg må være hjemme mye på dag- og kveldstid går jeg nesten på veggene

5. Jeg simpelthen elsker brylluper, kunne giftet meg mange ganger bare for å planlegge det, har vært bryllupsplanlegger for noen venninner - jeg elsker bryllup og alt som har med det å gjøre.

6. Jeg er egentlig veldig glad i å trene, men ikke flink til å finne balansen, det er enten altfor mye eller ingenting (sikkert litt fordi jeg har slitt litt med mat og trening tidligere)

7. Jeg trives best i varmen og minst en sydentur i året burde være obligatorisk, da det er der jeg slapper best av...

Det var syv ting om meg selv...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar