lørdag 17. juli 2010

Eva 30 år!!!

Min kjære venninnne Eva er blitt 30 år og det skal feires med brask og bang i kveld.
Det blir nok en flott kveld med snille folk og god mat og drikke.
I anledning Eva sin bursdag måtte jeg lage et kort.
Denne gangen ble det en boks.


De store blomstene er fra Hobbyhimmelen, mens de små er fra Kort og Godt.
Stempelet er Hänglar
Sett fra siden.
Langs kanten har jeg brukt Martha Stewart punch

Oppi boksen lå det noen blomster og et lite kort som jeg hadde skrevet en liten hilsen

1 kommentar:

  1. Tusen tusen takk for en nydelig gave Hilde!! :D Og en kjempeflott kveld/natt/formiddag på hytta, det må absolutt gjentas. Boksen din var kjempeflott - og plutselig oppdaget jeg at tag'ene kunne dras ut... Ting tar tid, hehe. ;) Lekkert. Tusen takk igjen!

    SvarSlett